Powszechny w społecznej świadomości stereotyp mówiący, że kobiety przy wyborze auta kierują się jego wyglądem, a mężczyźni parametrami technicznymi, jest zupełnie nieuprawniony – wynika z badań opublikowanych w 2015 roku w czasopiśmie „Modern Management Review”, a dotyczących preferencji zakupowych konsumentów na rynku pojazdów samochodowych. Okazuje się, że przedstawiciele obu płci w podobnym stopniu zwracają uwagę zarówno na kwestie techniczne, jak i wyposażenie auta. Wiadomo także, że dla wszystkich, bez względu na płeć, kupno samochodu, zwłaszcza takiego, który ma spełniać potrzeby więcej niż jednej osoby, to zawsze duże wyzwanie. Jeśli z auta ma korzystać rodzina, lista wymagań, które musi spełnić pojazd, znacząco się wydłuża. Chodzi nie tylko o miejsce w bagażniku i na tylnej kanapie, bezpieczeństwo czy wygodę. Szczególnego znaczenia nabierają też takie aspekty jak jakość wykończenia wnętrza i multimedia – samochód powinien być przecież przyjemną przestrzenią do wspólnego spędzania czasu.
Elektrycznie w miejskiej dżungli
Droga do pracy może się zamienić w wycieczkę – i to wyjątkowo stylową. Na krakowskich ulicach odkrywamy możliwości, jakie daje elektryczne auto w miejskiej dżungli.