Księżniczka popu nie zwalnia tempa. Umieszczając swój najnowszy (2023) album Tension na szczycie brytyjskiej listy przebojów stała się jedną z nielicznych artystek, które wspinały się na top w każdej z ostatnich pięciu dekad. Nie każdy jednak wie, że gwiazda muzyki prężnie działa także w branży winiarskiej. Jedno z jej win, Prosecco Kylie Minogue Rosé Extra Dry, można już kupić w Winnicy Lidla.
W firmie Kylie Minogue Wines, która powstała w 2020 roku, artystka pełni rolę dyrektora kreatywnego i bierze aktywny udział w promocji własnych win. W zeszłym roku pojawiła się m.in. na targach ProWein w Düsseldorfie. Jej biznesowym partnerem jest Paul Schaafsma. Kiedyś prezes gigantycznego holdingu winiarskiego Accolade, dziś prowadzi Benchmark Drinks, firmę zajmującą się produkcją „win gwiazd”. Wśród jej klientów są, obok Kylie Minogue, m.in. celebrycki szef kuchni Gordon Ramsay czy Garry Barlow, wokalista Take That.
Poszczególne wina powstają we współpracy z uznanymi winiarniami. W przypadku Kylie Minogue są to m.in. włoski Zonin, prowansalskie Château Sainte Roseline, czy australijski De Bortoli. Pod marką Minogue sprzedawanych jest osiem etykiet z Włoch, Francji i Australii.