Regulamin uczestnictwa w wydarzeniu o nazwie “Step Into the Blue”
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin ("Regulamin") zawiera ogólne warunki uczestnictwa w wydarzeniu o nazwie
Step Into the Blue („Wydarzenie”) organizowanym przez KUKBUK spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Zwycięzców 6a/8, 03-941 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzącego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XIV Wydział gospodarczy KRS pod numerem 0000434048, NIP 7010354714, kapitał zakładowy w wysokości 5.000,00 PLN ("Organizator").
2. Organizator przeprowadzi Wydarzenie zgodnie z Regulaminem.
3. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że wzięcie udziału w Wydarzeniu i wstęp na teren, gdzie odbywa się Wydarzenie, jest równoznaczny z zaakceptowaniem Regulaminu i zobowiązaniem do stosowania jego postanowień.
4. Podczas Wydarzenia będą prezentowane produkty/usługi partnerów Organizatora, to jest: Bombay Sapphire („Partnerzy”) między innymi w ramach wydzielonych stref. Wyłączną odpowiedzialność za prowadzenie działań (w tym prowadzenie degustacji produktów) przez Partnerów w ramach Wydarzenia ponoszą Partnerzy. Odpowiedzialność Organizatora z tego tytułu jest wyłączona.
II. Udział w Wydarzeniu
1. Wydarzenie ma charakter imprezy zamkniętej, przeznaczonej dla maksymalnie 45 osób, posiadających ważne zaproszenie od Organizatora.
2. Uczestnikami Wydarzenia („Uczestnikami”) mogą być wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, które otrzymały od Organizatora stosowne zaproszenie i zaakceptowały niniejszy Regulamin.
3. Organizator przed wpuszczeniem na teren Wydarzenie będzie weryfikował czy dany Uczestnik posiada ważne zaproszenie od Organizatora. W tym celu, Uczestnik powinien przedstawić na prośbę Organizatora stosowne zaproszenie. Organizator zastrzega możliwość weryfikacji czy Uczestnik spełnił wymagania wiekowe wskazane w niniejszym pkt II ust. 2 Regulaminu.
4. Wejście na Wydarzenie powinno nastąpić najpóźniej do godziny rozpoczęcia organizowanego Wydarzenia wskazanej na zaproszeniu. Po tej godzinie Uczestnik nie ma gwarancji wstępu na Wydarzenie.
III. Ogólne zasady bezpieczeństwa
1. Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać niniejszego Regulaminu, zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i przeciwpożarowych obowiązujących w miejscu, gdzie organizowane jest Wydarzenie oraz stosować się w tym zakresie do poleceń wydawanych przez personel Organizatora, a także zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu swojemu i innych osób oraz mieniu.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione i zgubione podczas Wydarzenia.
3. Zabronione jest wnoszenie na teren Wydarzenia:
a. jakiejkolwiek broni, amunicji, przedmiotów mogących być uznane za niebezpieczne,
b. materiałów wybuchowych, łatwopalnych i toksycznych, pirotechnicznych,
c. wszelkich cieczy,
d. zwierząt, z zastrzeżeniem psów-przewodników (posiadających certyfikat i aktualne szczepienia z obowiązkiem ich przedstawienia, na wezwanie, personelowi Organizatora) towarzyszących osobom niepełnosprawnym,
e. dużych toreb, plecaków oraz wszelkich przedmiotów o dużych gabarytach;
f. profesjonalnych aparatów z fotoobiektywem mogącymi być uznanymi za profesjonalny sprzęt fotograficzny,
g. jakichkolwiek substancji odurzających psychoaktywnych, własnego alkoholu lub innych substancji działających w podobny sposób.
4. Organizator ma prawo odmówić uczestnictwa w Wydarzeniu osoby, która chce wejść na teren Wydarzenia z przedmiotem z ww. listy.
5. Organizator zabrania prowadzenia na terenie Wydarzeń działalności handlowej, informacyjnej, promocyjnej, reklamowej z zastrzeżeniem działalności prowadzonej przez Partnerów lub podmioty które uzyskały na to zgodę Organizatora.
6. Osobom nietrzeźwym lub będącym pod wpływem środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków zachowującym się w sposób, który mógłby zagrozić bezpieczeństwu własnemu lub innych Uczestników oraz Organizatora, zakłócić porządek Wydarzenia, a także naruszyć ogólnie przyjęte normy zachowania w miejscach publicznych zakazuje się wstępu na Wydarzenia. Personel Organizatora uprawniony jest do zobowiązania osoby, o której mowa w zdaniu poprzednim do opuszczenia terenu Wydarzenia, a w przypadku kiedy będzie to konieczne i uzasadnione bezpieczeństwem Wydarzenia – do zastosowania środków przymusu w celu opuszczenia terenu Wydarzenia przez takiego Uczestnika.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprzestrzegania przez Uczestników Regulaminu, nie stosowania się przez Uczestników do zaleceń Organizatora oraz poleceń personelu Organizatora.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działania Partnerów realizowane podczas Wydarzenia oraz ich skutki.
9. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody w mieniu lub na osobach wchodzących w skład personelu Organizatora (pracownikach i współpracownikach) wyrządzone przez niego lub osoby pozostające pod jego opieką. Odpowiedzialność w takim samym zakresie jak powyżej, Uczestnik ponosi również wobec innych Uczestników oraz wobec Partnerów.
10. W przypadku zauważenia zagrożenia dla życia lub zdrowia Uczestników, Uczestnik zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym personel Organizatora lub odpowiednie służby dbające o bezpieczeństwo i porządek.
11. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Wydarzeniu Uczestników, którzy naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu, a w szczególności:
a. podejmują działania sprzeczne z prawem, z dobrymi obyczajami lub godzące w uzasadnione interesy osób trzecich;
b. podejmują działania zmierzające do obejścia albo wskazujące na próbę obejścia Regulaminu;
c. podejmują działania naruszające uzasadnione interesy Organizatora lub godzące w jego wizerunek;
d. w inny sposób naruszają bezpieczeństwo Uczestników lub personelu Organizatora.
IV. Utrwalanie wizerunków Uczestników podczas Wydarzenia
1. Organizator informuje Uczestników, że przebieg Wydarzenia, w tym wizerunek Uczestnika może być utrwalany w formie relacji fotograficznej lub video oraz rozpowszechniany w mediach prowadzonych przez Organizatora oraz Partnerów (strona internetowa, profile w mediach społecznościowych), a w przypadku Organizatora – wydanie drukowane magazynu Kukbuk.
2. Uczestnik, przychodząc na Wydarzenie, wyraża zgodę na utrwalanie jego wizerunku podczas Wydarzenia, w tym w zestawieniu z logotypami Organizatora lub Partnerów w formie relacji fotograficznej lub video oraz na rozpowszechnianie tak utrwalonego wizerunku w mediach Organizatora (media internetowe, prasa drukowana) oraz w mediach Partnerów (media internetowe).
V. Odwołanie Wydarzenia lub inna zmiana w zakresie Wydarzenia
1. Organizator jest uprawniony do odwołania Wydarzenia lub zmiany miejsca lub terminu Wydarzenia, bez podania przyczyny. Organizator o powyższym poinformuje Uczestników za pośrednictwem prowadzonych przez siebie mediów lub mailowo.
2. Organizator jest uprawniony do zmian w zakresie Partnerów Wydarzenia.
3. Jakiekolwiek zmiany dotyczące Wydarzenia (w tym jego odwołanie, zmiana miejsca lub terminów) nie powoduje powstania jakichkolwiek roszczeń po stronie Uczestników.
VI. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
2. Wszelkie zapytania dotyczące Wydarzenia można kierować do Organizatora – irmina.grabczak@studi.media
3. Regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania to jest 18.11.2025
