W 2014 roku w Grecji czterech barmanów pasjonatów założyło markę Three Cents, oferującą produkty, jakich na rynku jeszcze nie było. Na mieszaniu przeróżnych substancji znali się wyśmienicie, ale czuli, że brakuje im czegoś, co odświeży i uatrakcyjni smakowo przygotowywane koktajle. I tak wpadli na pomysł stworzenia własnego brandu toników i mikserów ultrapremium, które pomogą barom w prosty sposób uatrakcyjnić ich menu. Dodatkową inspiracją była dla nich amerykańska kultura barów z napojami gazowanymi. Za czasów prohibicji były popularnymi miejscami spotkań towarzyskich, a smakowa woda gazowana kosztowała w nich dokładnie 3 centy.
Three Cents – od barmanów dla barmanów
W świat kulinarnych doznań, w którym gusta i wymagania smakowe są zróżnicowane, wkracza marka Three Cents, oferując rewolucję w kategorii mikserów. Najpierw podbiła koktajlową scenę w Grecji – teraz pojawia się w Polsce, by zdobyć serca bywalców modnych barów i restauracji mikserami ultrapremium.
Tekst: Maja Wójcik
Materiał powstał we współpracy z marką Three Cents.
zdjęcia: materiały prasowe
Natura zamknięta w bąbelkach
Toniki i miksery Three Cents charakteryzują się wysoką jakością, naturalnymi smakami i unikatowym poziomem nagazowania. Powstają bez użycia konserwantów i sztucznych barwników, a ich szeroka gama smakowa jest tworzona na bazie ziół i owoców. W 2022 roku Coca-Cola HBC kupiła markę i stopniowo wprowadza jej produkty na kolejne rynki.
W naszym kraju firma rozpoczęła sprzedaż mikserów Three Cents 1 lutego. W ofercie – wyłącznie dla branży HoReCa - jest 10 różnych smaków (między innymi ananas, różowy grejpfrut, cytryna, ogórek).
„Robimy co w naszej mocy, aby tworzyć innowacyjne i wysokiej jakości produkty, które będą inspirować i zaspokajać potrzeby zarówno profesjonalistów, jak i konsumentów. Dlatego bardzo się cieszymy, że Three Cents dołącza do portfolio Coca-Cola HBC także w Polsce i możemy współpracować z wiodącą firmą w branży napojowej”, mówi dyrektor generalny i jeden z założycieli Three Cents, George Bagos.
W 2023 roku niemal 60% Polek i Polaków odwiedzało bary i restauracje w poszukiwaniu nowości. Nowa propozycja w portfolio Coca-Cola HBC to odpowiedź na zmiany na rynku gastronomicznym w Polsce. Jedna z nich to silnie widoczny trend premiumizacji – zarówno konsumenci, jak i profesjonaliści z sektora HoReCa poszukują rozwiązań, które dostarczą wyjątkowych wrażeń smakowych. Obie te grupy są coraz bardziej wymagające i częściej zwracają uwagę na krótki, naturalny skład produktów, najwyższą jakość produkcji i ich rzemieślniczy charakter. Coca-Cola HBC zauważyła na rynku HoReCa niszę w kategorii gazowanych napojów dla dorosłych. Kupując Three Cents odpowiedziała na potrzebę wykorzystywania przez profesjonalistów produktów premium – nie tylko w segmencie wysokogatunkowych alkoholi – oferując toniki i miksery, które pomagają barmanom tworzyć koktajle doskonałe. W końcu mówimy o produkcie wymyślonym przez specjalistów dla specjalistów. Już niedługo nowe produkty będzie można znaleźć w najbardziej prestiżowych hotelach, restauracjach i koktajlbarach w Warszawie i Krakowie, a wkrótce również w innych polskich miastach.
„Cieszę się, że kolejny rok z rzędu możemy otworzyć, ogłaszając nową markę w naszym portfolio. Chcemy odpowiadać na potrzeby konsumentów i klientów, oferując napoje na każdą porę dnia i każdą okazję, ale także profesjonalistów, dostarczając rozwiązania, które pozwolą im jeszcze szerzej rozwinąć skrzydła w sztuce miksologii. Jestem przekonana, że Three Cents jest właśnie takim narzędziem i wierzę, że miksery ultrapremium zyskają uznanie barmanów i konsumentów w Polsce”, mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektor generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Chcemy wiedzieć co lubisz
Wiesz, że im więcej lajkujesz, tym fajniejsze treści ci serwujemy?