Kukbuk
Kukbuk

Gastronomia wobec kryzysu

W czasie pandemii restauratorzy muszą stawić czoła wielu wyzwaniom i przemyśleć dotychczasowe modele gastronomiczne. W jaki sposób zmieni się polska branża gastronomiczna?

Tekst: redakcja

Zdjęcie główne: Shawn Ang / Unsplash.com

Ten artykuł przeczytasz w mniej niż 4 minuty!

Od początku pandemii uważnie przyglądamy się branży gastronomicznej, która mierzy się z rzeczywistością obostrzeń i pustych lokali. W obliczu zaistniałego kryzysu nie pozostajemy bierni: wspieramy lokalne przedsiębiorstwa i do tego samego namawiamy was – naszych czytelników. Promujemy nowe modele gastronomiczne, które sprawiają, że restauracje i kawiarnie mogą pozostać otwarte nawet w najcięższych chwilach.

Właśnie dlatego KUKBUK objął patronatem kolejną odsłonę konferencji MADE FOR Restaurant, która odbędzie się pod hasłem „Sztuka przetrwania w gastronomii”. W wydarzeniu wezmą udział polscy i zagraniczni eksperci, którzy będą opowiadać o zarządzaniu restauracjami w czasach kryzysu. Konferencja odbędzie się 12 maja i – ze względu na szczególne okoliczności – zostanie poprowadzona w formule online.

Kelnerka w pustej restauracji. (fot. Luis Hansel / Unsplash.com)

fot. Luis Hansel / Unsplash.com

O idei, która stoi za tym wydarzeniem, opowiada jego organizatorka Agnieszka Małkiewicz: „Sytuacja, w jakiej obecnie znalazła się branża HoReCa, jest sytuacją bez precedensu.Z powodu epidemii koronawirusa i wprowadzonego przez rząd nakazu zawieszenia działalności restauracji, barów czy kawiarni polska gastronomia znalazła się w poważnym kryzysie, tym większym, że nie ma żadnych wzorców działań i żadnych sprawdzonych przepisów na to, jak przetrwać ten trudny czas”.

Grafika przedstawiająca ekspertów MADE FOR Restaurant

mat. prasowe

Zaproszeni do współpracy eksperci przedstawią szczegółowe analizy bieżących problemów

Jeżeli jesteście właścicielami lub pracownikami restauracji, kawiarni czy firm cateringowych, możecie zarejestrować się na konferencję MADE FOR Restaurant za darmo. Wydarzenie to będzie doskonałą okazją, by poszerzyć wiedzę na temat obecnej sytuacji ekonomiczno-gospodarczej oraz dowiedzieć się, jak wpływa ona na branżę gastronomiczną.

Zaproszeni do współpracy eksperci przedstawią wam szczegółowe analizy bieżących problemów, podpowiedzą, z jakiej pomocy warto skorzystać, a także postarają się przewidzieć losy biznesu restauracyjnego po kryzysie.

Kucharze przy pracy (fot. Fabrizio Magoni / Unsplash.com)

fot. Fabrizio Magoni / Unsplash.com

Prelekcje będą dotyczyć takich zagadnień jak sytuacja gospodarcza w skali krajowej i globalnej, rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw, zarządzanie finansami w kryzysie, budowanie relacji z nowym gościem, prawo pracy, zarządzanie najmem i nieruchomościami, przywództwo w czasach kryzysu, a także poprawnie funkcjonujący łańcuch dostaw. Wiedzy eksperckiej dostarczą nam zarówno cenieni akademicy, jak i doświadczeni restauratorzy.

Konferencja jest organizowana przez agencję FOR Solutions, zajmującą się tworzeniem kreatywnych działań marketingowych dla branży gastronomicznej. MADE FOR Restaurant to cykl spotkań biznesowych, które skupiają się na edukacji i integracji branży.

Szczegółowy program konferencji znajdziecie na stronie MADE FOR Restaurant.

Przeczytaj również:

Chcemy wiedzieć co lubisz

Wiesz, że im więcej lajkujesz, tym fajniejsze treści ci serwujemy?

W zawsze głodnym KUKBUK-u mamy niepohamowany apetyt na życie. Codziennie mieszamy w redakcyjnych garnkach. Kroimy teksty, sklejamy apetyczne wątki. Zanurzamy się w kulturze i smakujemy codzienność. Przysiądźcie się do wspólnego stołu i poczujcie, że w kolektywie siła!

Koszyk