Kukbuk
Kukbuk
jogurt owocowo-kwiatowy

Tropikalne smaki, kwieciste pragnienia

Dodaj do 'Przeczytaj później'

Smak w równym stopniu dotyczy jedzenia, jak mody. Fantasia i Femi Stories to marki, które wiedzą o tym doskonale. Łącząc kreatywne moce, kuszą egzotycznymi połączeniami owoców z kwiatami, zwiastującymi nadejście lata i nowy sezon zarówno na talerzach, jak i w garderobie.

Tekst: redakcja

Zdjęcia: materiały promocyjne

Opublikowano: 28 Czerwca 2019
Ten artykuł przeczytasz w mniej niż 5 minut!

Marakuja z nutą jaśminu, papaja z kwiatem pomarańczy i mango z nutą róży – brzmi jak doskonały plan na wakacyjne menu. Te owocowo-kwiatowe duety zagościły nie tylko w fantazyjnych jogurtach, ale też na ich opakowaniach… oraz na ubraniach i akcesoriach marki Femi Stories. Jak doszło do tej smakowitej współpracy, pytamy Magdalenę Siarkowską, starszego kierownika marki Fantasia, oraz Anitę i Kamilę Nawarkiewicz, założycielki Femi Stories.

Jakie wspólne pasje i cele połączyły marki Fantasia i Femi Stories?

Magdalena Siarkowska :Zarówno ubrania projektowane przez Femi Stories, jak i nasze produkty powstają z myślą o prawdziwych bohaterkach dnia codziennego – ambitnych, nowoczesnych kobietach, którym w natłoku codziennych spraw należy się chwila odpoczynku i błogiego wytchnienia. Wybór okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Femi Stories tworzy kwieciste i niekonwencjonalne projekty, co doskonale wpisuje się w nową kolekcję owocowo-kwiatowych smaków Fantasii. Było niezwykle inspirująco, a że obie strony uwielbiają zaskakiwać swoich klientów, współpraca była dla nas prawdziwą przyjemnością. To niezwykłe, co można osiągnąć, scalając wrażenia smakowe i wizualne dwóch, z pozoru różnych, światów. Przy okazji udowodniliśmy, że kreatywność nie ma żadnych granic, a artystyczna i smakowa wrażliwość są sobie naprawdę bliskie.

Skąd wziął się pomysł na tak oryginalną współpracę i jakie inspiracje jej towarzyszyły?
 

M.S.:Szukaliśmy niebanalnego sposobu na zaprezentowanie klientom nowych smaków Fantasii. Z uwagi na datę premiery, inspirującą wiosnę, poczuliśmy, że należy zrobić coś więcej, niż tylko wprowadzić produkt na rynek. Stworzenie tych wersji Fantasii było naszym marzeniem. To pierwsza taka oferta w Europie, dlatego chcieliśmy zaproponować coś naprawdę wyjątkowego, niespotykanego, jak owocowo-kwiatowe smaki jogurtów. Tak powstała niepowtarzalna kolekcja kapsułowa, w której znajdziemy zwiewną letnią sukienkę, torbę o wyrazistym dizajnie oraz funkcjonalną kosmetyczkę. Femi Stories stworzyły specjalną minikolekcję opartą na printach kojarzących się z wiosennymi przyjemnościami z nutą egzotyki. Ten sam motyw graficzny ozdobił nowe opakowanie Fantasii. Rozumiałyśmy się niemal bez słów. Efekt przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania i to było dla nas ogromne zaskoczenie! Okazało się, że taki duet wypada naprawdę doskonale. Wszak projektowanie zarówno ubrań, jak i naszych jogurtów łączy dobry smak!

Kamila Nawarkiewicz:Główną inspiracją były oczywiście kwiatowo-owocowe połączenia jogurtów Fantasia – wyjątkowe, soczyste, niespotykane. Nawiązywały do najpiękniejszych chwil zaczynającego się lata, pobudzały wszystkie zmysły. Przy takich doświadczeniach tworzenie było dla nas czystą przyjemnością. Hasła, które wytyczyły kierunek kolekcji, to: egzotyczne, kwiatowe, owocowe, oryginalne, wiosenne, kobiece. Te słowa idealnie oddają filozofię tej współpracy, zarówno oryginalność nowych jogurtów, jak i charakter Femi Stories. Bazując właśnie na nich, byłyśmy w stanie stworzyć coś tak unikatowego.

Jak kształtowała się kolekcja Femi Stories w kontekście projektowania opakowań nowej kolekcji owocowo-kwiatowych smaków Fantasii? Co zadecydowało o finalnym kształcie?

Anita Nawarkiewicz:Nazwa marki Fantasia nawiązuje do naszego podejścia do mody, więc stanowimy duet idealny. Wiedząc, jakie połączenia smaków znajdą się w jogurtach, zaprojektowałyśmy oryginalne wzory, które odzwierciedliły charakter całego projektu. Zaczęłyśmy od printów na opakowania, następnie wyselekcjonowałyśmy wspólnie ten, który wizualnie najlepiej pasował do stworzonych modeli. Fantasia i Femi to marki kobiece, pełne kolorów, nasyconych barw i oryginalnych połączeń. To właśnie ta spójność i wartości zadecydowały o finalnym kształcie współpracy.


Połączenie smaku owoców i kwiatów w jogurtach to coś niespotykanego. Z myślą o kim powstały te soczyste duety?

M.S.:Jogurty Fantasia zostały stworzone głównie z myślą o kobietach, które w zabieganym świecie szukają chwili wytchnienia, doceniają małe przyjemności, z których czerpią radość i które sprawiają, że codzienność nabiera kolorów. To miłośniczki dobrego smaku, znające siłę chwili dla siebie, dbające o swój nastrój i świadomie nabierające sił na kolejne życiowe wyzwania. Tu z pomocą przychodzi prawdziwa uczta dla wszystkich zmysłów – Fantasia, która zachwyca nie tylko smakiem, ale i wyglądem.

A jak smakuje życie dziewczyny ubranej w kwiecisto-owocowe wzory z kolekcji?

A.N.:To kobieta wrażliwa na piękno, która chce się nim otaczać każdego dnia i w każdej postaci. Osoba niebojąca się eksperymentów, pełna energii, którą zaraża innych. Kobieta czerpiąca z życia garściami.

Co składa się na pełną kolekcję i jak można łączyć ze sobą jej elementy?

K.N.:Trzy modele z egzotycznymi wzorami, które ozdobiły również opakowania trzech nowatorskich jogurtów Fantasia. To rzeczy niezbędne na letnie wyprawy – sukienka o kroju litery A, duża plażowa torba i podręczna kosmetyczka. Są odpowiedzią na potrzeby naszych klientek, które cenią sobie oryginalny dizajn, ale nie chcą rezygnować z wygody. Można je łączyć i stworzyć wyjątkowy total look lub korzystać z każdego elementu z osobna.

W zawsze głodnym KUKBUK-u mamy niepohamowany apetyt na życie. Codziennie mieszamy w redakcyjnych garnkach. Kroimy teksty, sklejamy apetyczne wątki. Zanurzamy się w kulturze i smakujemy codzienność. Przysiądźcie się do wspólnego stołu i poczujcie, że w kolektywie siła!