Marakuja z nutą jaśminu, papaja z kwiatem pomarańczy i mango z nutą róży – brzmi jak doskonały plan na wakacyjne menu. Te owocowo-kwiatowe duety zagościły nie tylko w fantazyjnych jogurtach, ale też na ich opakowaniach… oraz na ubraniach i akcesoriach marki Femi Stories. Jak doszło do tej smakowitej współpracy, pytamy Magdalenę Siarkowską, starszego kierownika marki Fantasia, oraz Anitę i Kamilę Nawarkiewicz, założycielki Femi Stories.
Jakie wspólne pasje i cele połączyły marki Fantasia i Femi Stories?
Magdalena Siarkowska :Zarówno ubrania projektowane przez Femi Stories, jak i nasze produkty powstają z myślą o prawdziwych bohaterkach dnia codziennego – ambitnych, nowoczesnych kobietach, którym w natłoku codziennych spraw należy się chwila odpoczynku i błogiego wytchnienia. Wybór okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Femi Stories tworzy kwieciste i niekonwencjonalne projekty, co doskonale wpisuje się w nową kolekcję owocowo-kwiatowych smaków Fantasii. Było niezwykle inspirująco, a że obie strony uwielbiają zaskakiwać swoich klientów, współpraca była dla nas prawdziwą przyjemnością. To niezwykłe, co można osiągnąć, scalając wrażenia smakowe i wizualne dwóch, z pozoru różnych, światów. Przy okazji udowodniliśmy, że kreatywność nie ma żadnych granic, a artystyczna i smakowa wrażliwość są sobie naprawdę bliskie.