Kukbuk
Kukbuk
jesienna kolekcja polskiej marki Solar - zielona sukienka w skórę węża

Trendy na jesień i zimę 2019/2020 – co będziemy nosić?

Soczysta pomarańcza, czerwona papryka, ciemny cheddar i migdały obsypane cukrem. Ten apetyczny zestaw nawiązuje do najmodniejszych odcieni sezonu jesień/zima, ogłoszonych przez Pantone Color Institute. Trendy kolorystyczne zinterpretowali projektanci Solar w najnowszej kolekcji marki. Zapomnijcie o szarej jesieni!

Tekst: redakcja

Zdjęcia: materiały prasowe

Ten artykuł przeczytasz w mniej niż 4 minuty!

Siła wzoru, moc barwy

Porcja wyrazistej czerwieni albo pomarańczy działa jak zastrzyk energetyczny niezbędny podczas ciemniejszej i chłodniejszej połowy roku. Im więcej kolorów na jesiennych ulicach, tym lepiej dla naszych nastrojów, dlatego ochoczo poddajemy się temu, co podpowiadają specjaliści od trendów. Modne będą ekstrawertyczny róż, czerwień w odcieniu chili pepper albo buraka, barwa skórki pomarańczy i… guacamole. Intensywne kolory to jedna z cech charakterystycznych kolekcji Solar i nie zabraknie ich w najnowszej odsłonie na sezon jesień/zima 2019

trendy na jesień/zima 2019 - solar - zielona długa sukienka

Zgodnie z tym tropem pojawia się cytrusowa barwa ciepłego swetra i akcent papryki, którą czerwieni się skórzana torebka. Do tego głęboki odcień zwany Eden, nawiązujący według raportu Pantone Color Institute do „zieleni okazałego lasu, który gra tradycją”. I tak rajska barwa zieleni pojawia się w wersji sauté albo w towarzystwie modnego zwierzęcego printu – egzotycznego wzoru węża, jak na Eden przystało. Zresztą wzory, obok kolorów, to kolejny pewnik, z którego słyną kolekcje Solar, czego dowodem jest krata na powłóczystej sukni do kostek. Jeśli chodzi o jesienne trendy kolorystyczne, są też dobre wieści dla entuzjastów neutralnych barw – choć zabrzmi to jak truizm, klasyczna czerń nigdy nie wychodzi z mody, podobnie jak drepczący obok niej od kilku lat odcień nude. Możecie więc obnosić się z nimi równie swobodnie wiosną jak latem.

solar - kolekcja jesień/zima 2019
długa sukienka w kratę - jesienna kolekcja solar

Szykowny jubileusz

Długa suknia w modnym ciemnozielonym kolorze wychylająca się zza biurka i dwurzędowa marynarka przy stole projektowym. Twórcy marki Solar rozpoczynają sezon jesienno-zimowy odważną kampanią, której tłem jest wnętrze ich poznańskiej siedziby. Kolekcję na sezon jesień/zima 2019 prezentuje zjawiskowa Ophelie Guillermand – francuska modelka o delikatnych rysach ze swobodą porusza się po przestrzeniach dobrze znanych na co dzień pracownikom firmy. Dzięki tej koncepcji możemy zajrzeć do wnętrz, w których swój początek mają wszystkie modele sukienek czy płaszczy. Eteryczna Ophelie pojawiała się na wybiegach takich marek jak Chanel, Dior, Versace i Prada, pozowała przed obiektywami najsłynniejszych fotografów świata mody, między innymi Petera Lindbergha i Paola Roversiego, a kampania dla firmy Solar to jej pierwsza współpraca z polską marką. Jeśli debiutować, to tylko w dobrym stylu – część ubrań w kampanii wizerunkowej bowiem pochodzi z serii jubileuszowej, czyli kapsułowej kolekcji zaprojektowanej z okazji okrągłych, trzydziestych urodzin marki. Celebracja trzech dekad jej obecności na rynku to wyrazisty punkt na osi czasu polskiej mody.

nowa kolekcja solar - jesień/zima 2019 - mocherowy sweter w musztardowym kolorze, zatynowa sukienka w kolorze szmaragdowym i czerwona torebka
sztruksowy garnitur solar z kolekcji jezień/zima 2019

Trendy są u siebie

Ukazanie codziennej przestrzeni w zaskakujący sposób to cecha charakterystyczna estetyki Maćka Kobielskiego – fotografa, który uwiecznił najnowszą kolekcję Solar. Za scenografię posłużyły mu przestrzenie biurowe i pracownia, czyli kreatywne centrum marki, w którym kiełkują strategiczne pomysły i powstają projekty ubrań dla kobiet. To tutaj interpretowane są modowe trendy. Wybór tej autentycznej scenerii to subtelny element celebracji 30 lat działalności marki. Autor zdjęć do kampanii słynie z sensualnych i magnetycznych portretów artystów i przedstawicieli świata mody. Fotograf robił zdjęcia między innymi dla „Vanity Fair”, Marca Jacobsa i Givenchy, a te doświadczenia przekuł na doskonały efekt kampanii dla marki Solar. I to się nazywa świętować urodziny na międzynarodowym poziomie.

Więcej o kolekcji – solar.com.pl >>

Chcemy wiedzieć co lubisz

Wiesz, że im więcej lajkujesz, tym fajniejsze treści ci serwujemy?

W zawsze głodnym KUKBUK-u mamy niepohamowany apetyt na życie. Codziennie mieszamy w redakcyjnych garnkach. Kroimy teksty, sklejamy apetyczne wątki. Zanurzamy się w kulturze i smakujemy codzienność. Przysiądźcie się do wspólnego stołu i poczujcie, że w kolektywie siła!

Koszyk