Kukbuk
Kukbuk

Nowy KUKBUK.pl!

Nareszcie jest! Pełna barw, szybsza i przyjaźniejsza w użytkowaniu wersja KUKBUK.pl. Bardzo długo przygotowywaliśmy się do chwili, w której mogliśmy się nią podzielić. Nowe otwarcie świętowaliśmy pierwszego dnia wiosny – udając się na redakcyjne wagary, by celebrować i świętować nowy rozdział w historii portalu.

Tekst: redakcja

Zdjęcia: Maciej Niemojewski 

Ten artykuł przeczytasz w mniej niż 3 minuty!

Premierę nowej odsłony KUKBUK.pl urządziliśmy w warszawskiej restauracji Akademia.

Na wspólne świętowanie zaprosiliśmy naszych partnerów biznesowych i przyjaciół, którzy wspierają nas od lat. Gości powitały Daria Pawlewska, wydawczyni i redaktorka naczelna KUKBUK-a, oraz Oliwia Gede-Niewiadomska, dyrektorka artystyczna i kreatywna magazynu oraz wydawczyni KUKBUK.pl. 

– Osiem lat temu, tworząc nowoczesny magazyn o kulturze kulinarnej, wraz z Bianką Pawlewską i Oliwią Gede-Niewiadomską postanowiłyśmy odmienić scenę wydawniczą w Polsce. Stworzyłyśmy tytuł, który w jedzeniu dostrzegł piękno i styl życia. Teraz tę idee rozszerzamy i przenosimy również na przestrzeń portalu – mówiła Daria. 

W ciągu ośmiu lat stworzyliśmy nowy gatunek kulturalno-kulinarnych treści. Teraz przyszedł czas na zmiany w nowych technologiach i dostosowanie portalu, zarówno jego funkcjonalności, jak i treści, do potrzeb naszych czytelników

Oliwia Gede-Niewiadomska
Akademia, kukbuk

Ania Czajkowska, redaktorka prowadząca KUKBUK.pl, czuwająca nad jakością i koncepcją portalu, opowiedziała o jego strukturze i kierunku, w którym zmierza. – Chcemy tworzyć przestrzeń, w której nasi czytelnicy znajdą podane w piękny sposób, jakościowe treści i rzetelną wiedzę – mówiła. – Wychodzimy poza kulinaria. W nowej odsłonie KUKBUK.pl jest miejsce również na tematykę kulturalną, podróżniczą i modową. Podobnie jak na inspirujące rozmowy z osobami z różnych obszarów i o różnych, często skrajnych poglądach. 

Po Ani na scenę wkroczyła Zuza Rożek, specjalistka do spraw marketingu i komunikacji online w KUKBUK-u. Zaprezentowała możliwości odmienionej wersji portalu – nową strukturę i ekspozycję treści wynikającą z potrzeb użytkowników, pełną inteligentnych rozwiązań i stwarzającą szerokie perspektywy współpracy z naszymi partnerami biznesowymi. Do tego przyjazną użytkownikowi i wyposażoną w nowoczesny system personalizacji treści. 

Aby podkreślić rolę personalizacji we współczesnym świecie, zaprosiliśmy na spotkanie Michała Mazura, obserwatora trendów, działającego pod szyldem TrendNomad. Prezentując przykłady z całego świata, pokazywał, że personalizacja jest trendem, który w coraz większym stopniu będzie dotykał prywatnych obszarów naszego życia. 

akademia

Po przemowach nastąpiło to, co w KUKBUK-u lubimy najbardziej – wspólny posiłek. Jak na pierwszy dzień wiosny przystało, było sezonowo i kolorowo. Tak jak na naszym portalu.

Część oficjalną zakończyła dyrektor biura reklamy KUKBUK-a Dorota Sulich-Długosz, która podziękowała gościom za obecność i wzniosła toast za nowy KUKBUK.pl. 

Obsługa Akademii dbała o nasze podniebienia, serwując między innymi szparagi z jajkami przepiórczymi.

W wiosenny nastrój wprowadziły gości koktajle truskawkowe i ogórkowe, podawane przy akompaniamencie śpiewu ptaków. Magnolie rozkwitały wręcz na naszych oczach, a żeby wiosenny nastrój na dobre został z gośćmi naszej uroczystości, każdego wyposażyliśmy w upleciony z pierwszych marcowych kwiatów wianek, by, podobnie jak nasza strona, linkował ich z sezonowością. 

Akademia, kukbuk
restauracja akademia
restauracja akademia
restauracja akademia

Chcemy wiedzieć co lubisz

Wiesz, że im więcej lajkujesz, tym fajniejsze treści ci serwujemy?

W zawsze głodnym KUKBUK-u mamy niepohamowany apetyt na życie. Codziennie mieszamy w redakcyjnych garnkach. Kroimy teksty, sklejamy apetyczne wątki. Zanurzamy się w kulturze i smakujemy codzienność. Przysiądźcie się do wspólnego stołu i poczujcie, że w kolektywie siła!

Koszyk