Akcja „Find the Taste!”, której nasz magazyn patronuje wraz z Radiem Kolor 103 FM, ma na celu zaprezentowanie sosów TABASCO® w wielu kreatywnych odsłonach. Podróżując po popularnych miejscach związanych z kulinariami, wielbiciele pysznego jedzenia będą mogli wziąć udział w pokazach prowadzonych przez brand chefa marki Gerarda Ryttera oraz szefów kuchni odwiedzanych restauracji.
Marka TABASCO® rusza w ogólnopolską trasę kulinarną!
Tej jesieni w wielu miejscach w Polsce będzie można poznać historię i smak kultowych sosów TABASCO®.
Tekst: materiały prasowe
Zdjęcia: materiały prasowe
Prawdziwa kulinarna euforia
Ta wyborna uczta smaków została pomyślana tak, aby każdy mógł wziąć w niej udział! Wskazówki dotyczące miejsca najbliższego spotkania będą się pojawiały na antenie Radia Kolor 103 FM oraz w aplikacji internetowej. Słuchacze radia oraz śledzący wydarzenie na Facebooku (https://www.facebook.com/events/379631366396179) będą mogli wygrać podwójne zaproszenie na degustację, zestaw sosów TABASCO® oraz upominki od naszego magazynu! Akcja potrwa do połowy grudnia.
Zmiażdżone papryczki najpierw są zasypywane solą wydobywaną bezpośrednio na Avery Island w stanie Luizjana w USA
Czy wiecie że…
W butelce oryginalnego sosu TABASCO® znajdują się zaledwie trzy naturalne składniki: przecier z papryczek tabasco, ocet i sól. Nie oznacza to jednak, że każdy może samodzielnie przygotować ten sos w domu. Podobnie jak w przypadku markowego wina, sos TABASCO® potrzebuje czasu, by dojrzeć i nabrać niepowtarzalnego smaku i aromatu.
Zmiażdżone papryczki najpierw są zasypywane solą wydobywaną bezpośrednio na Avery Island w stanie Luizjana w USA, następnie leżakują w beczkach z białego dębu przez trzy lata, by na końcu zostać wymieszane z wysokiej jakości octem. Ten proces sprawia, że ostrość sosu nie jest przytłaczająca – warto bowiem zaznaczyć, że papryczki przed trzyletnim okresem dojrzewania są kilkukrotnie bardziej pikantne.
Naturalna, zdrowa dieta
Mamy dobrą wiadomość dla wielbicieli pizzy i innych wysokokalorycznych dań. Wystarczy doprawić je dowolnym sosem TABASCO®, by – dzięki naturalnej kapsaicynie zawartej w papryczkach – wspomóc proces metabolizmu. Eksperci z branży wykazali, że kapsaicyna ma szereg właściwości zdrowotnych. Udowodniono na przykład, że dowolna papryka zawiera więcej witaminy C niż sok wyciśnięty z cytryny. To dobra wiadomość dla tych, którzy w czasie pandemii chcą w sposób naturalny zadbać o odporność.
Ciekawym wyborem jest także niedawno wprowadzony na rynek sos TABASCO® Sriracha, który docenią nie tylko miłośnicy kuchni azjatyckiej
Znajdź swój smak
W dostępnej w Polsce gamie sosów TABASCO® znajdziemy zarówno sosy łagodniejsze, produkowane między innymi z zielonych papryczek jalapeño lub z odmiany papryczek chipotle, które dodatkowo wędzi się w procesie produkcji, by uzyskać aromat wędzonki. Ciekawym wyborem jest także niedawno wprowadzony na rynek sos TABASCO® Sriracha, który docenią nie tylko miłośnicy kuchni azjatyckiej.
Tradycyjny sos TABASCO® jest bezustannie reinterpretowany, a na rynek wprowadzane są jego nowe, ciekawe odmiany, by każdy znalazł swój ulubiony smak. Najwięcej pikantnego charakteru można się spodziewać po sosie TABASCO® Scorpion, który w skali ostrości Scoville’a jest 10-krotnie ostrzejszy od najbardziej znanego czerwonego sosu TABASCO®.
Co ważne…
Umiejętne użycie dowolnego sosu TABASCO® nie spowoduje nadmiernego wzrostu ostrości dania. Należy też wspomnieć, że w procesie obróbki termicznej dania doprawione w ten sposób uzyskują zupełnie nowy, lepszy smak. Spróbujcie nadać nowy smak popularnym daniom, takim jak jajecznica (podbita wędzonym smakiem sosu TABASCO®Chipotle), zielone pesto czy dowolna sałatka (z sosem TABASCO® Green), a także zupy, gulasze i nieskończona liczba innych potraw. To wszystko będziecie mogli zobaczyć na żywo, jeśli wybierzecie się na dowolne wydarzenie w dogodnej dla siebie lokalizacji albo będziecie je śledzić, bez wychodzenia z domu, w transmisjach online. Dodatkowo na naszych łamach znajdziecie wybrane przepisy, które będziecie mogli odtworzyć je w domu.
#findthetaste #znajdźsmak #tabascopodbijasmak #nationwide #autumn2020 #tabascosauce #tour #findnewflavors #explorenewtaste #tabascopl #tabascopolska #radiokolor #kukbuk
TABASCO®, the Diamond and Bottle logos are trademarks of McIlhenny Co.
Chcemy wiedzieć co lubisz
Wiesz, że im więcej lajkujesz, tym fajniejsze treści ci serwujemy?