Wychowywał się w Warszawie i w Czechach. Absolwent wydziału Polonistyki UW wyspecjalizowany w Bohemistyce, który od razu po studiach opuścił szeregi filologów dla pracy w komunikacji marketingowej. Najpierw krótko był copywriterem, ale w 1998 roku przekształcił się w PR-owca i od tego momentu przez 9 lat pracował w GGK PR, spółce należącej do międzynarodowej sieci reklamowej Lowe Group (obecnie Mullen Lowe). W 2007 roku zdecydował się założyć własną działalność o nazwie RingPR i jednocześnie zostać partnerem w agencji Smart Media. Od lat udziela się w organizacjach branżowych. W latach 2014 – 2017 pełnił funkcję vice-prezesa zarządu Związku Firm Public Relations, a od 2015 do 2019 był jurorem największego (dotychczas) konkursu w branży public relations w Polsce – „Złote Spinacze”. Jest autorem publikacji do wydawnictwa „Między Nami". W 2020 wraz z przyjaciółmi z wydawnictwa KUKBUK zdecydował się założyć Fundację Kultury Kulinarnej. Na co dzień podczas podróży duchowych, a czasami też faktycznych wraca do swoich fascynacji kulturą oraz językiem południowych sąsiadów znad Wełtawy. Stara się zarazić tymi fascynacjami swoją żonę, syna, członków rodziny oraz przyjaciół.